9 gimnázium versengett a Bionika Akadályversenyen
Az izgalmas - biológiai, fizikai, kémiai és informatikai feladatokat is tartalmazó - vetélkedőt az ELTE Radnóti Miklós Gyakorló Általános Iskola és Gyakorló Gimnázium csapata nyerte meg.
Az izgalmas - biológiai, fizikai, kémiai és informatikai feladatokat is tartalmazó - vetélkedőt az ELTE Radnóti Miklós Gyakorló Általános Iskola és Gyakorló Gimnázium csapata nyerte meg.
A feleslegessé vált élelmiszerek újrahasznosítását és egyszerű elosztását segítő interaktív közösségi alkalmazásukkal elnyerték a Future Makers nemzetközi nagydíját, valamint a The Coolest Projects weboldal kategóriának 3. helyezését.
Aktív és pezsgő a magyar innováció világa, és a tehetségeket tekintve is jól állunk. Legújabb sorozatunkban feltárjuk a legérdekesebb hazai kezdeményezéseket.
Megvannak a 15 millió forint összdíjazású Vodafone Digitális Díj nyertesei. A 6 tagú zsűri 144 pályamű közül 8 nyertest hirdetett.
A Pécsi Tudományegyetem öt hallgatója nyerte meg az Epson pályázatán meghirdetett hat ipari robot egyikét.
Gyerekek mesélték el a Telekom Erdei házikójának történetét. A győztes pályaművek e-könyv formában májustól lesznek elérhetők.
Munkahelyi ingázás, utasforgalom jelzés és követés, az okos irodaházak, a közüzemi adatok és a közösségépítés valamint az okos irodaházak témakörében jutottak be nyertes csapatok a Smart City Challenge döntőjébe.
Aktív és pezsgő a magyar innováció világa. Legújabb sorozatunkban feltárjuk a legérdekesebb hazai kezdeményezéseket.
Immár 22. alkalommal díjazzák a legjobb pedagógusokat, akik idén már 400.000 forint anyagi támogatásban is részesülnek.
A feleslegessé vált élelmiszerek újrahasznosítását és egyszerű elosztását segítő interaktív közösségi alkalmazás, a Foodcoin lett a Future Makers Nagydíj első helyezettje.
A mai oktatási trendek az alternatív módszerektől hangosak, például egyre több robotszakkör alakul országszerte. Kurucz Balázzsal, a RoboLabor alapítójával beszélgettünk.
1867 feladat, 19 szakmai partner, 2600 versenyző, és egy abszolút győztes, Borbély Zsófia, aki a "Magyarország legsokoldalúbb informatikusa" cím mellé a "Legkiválóbb Női Versenyző" különdíjat is megkapta a második Országos IT Megmérettetésen.
A tengerbiológiától az asztrofizikáig számos jövőbemutató témával ismerkedhetett meg a közönség a SCIndikátor tudománykommunikációs program elődöntőjén.
Magyar vonatkozású kiállítója is volt a közelmúltban lezajlott Japán Robot Hétnek. Az ázsiai helyszínű nemzetközi rendezvényen az OnRobot cég VG10-es vákuumos fogószerkezete került bemutatásra.
Egy helyre hívjuk a hazai innovátorokat. Indul Magyarország első Makers Wanted! rendezvénye. Pályázz te is!
Az EPAM Social Hackathon versenyén 6 csapat ötletelt, miként lehetne minimálisra csökkenteni az élelmiszer-hulladék méretét.
Ismert mentorokkal folytatódik a SCIndikátor tudománykommunikációs készségfejlesztő program.
Lezárult a Magyar Telekom és a T-Systems Magyarország Legyélteis! Alkotó.Elme nevű játéka, amely a digitális oktatás népszerűsítését tűzte ki célul.
Felismeri az élelmiszerekben található allergéneket a uSchool vállalakozói klub döntőjét megnyerő diákok digitális megoldása.
Szerencsére ma már nem kell hatalmas tőkebefektetés egy videojáték elkészítéséhez. A Unity már nem csak a független fejlesztők körében népszerű - íme 10 példa arra, hogy jó kezekben milyen sok mindenre képes a game engine.
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Engedélyezi, hogy a https://www.helloworldonline.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.