Felsőoktatási hallgatók fesztivál ötleteit várja a CheckINN turisztikai pályázata
Fiatalok mondhatják el, miként lehetne vonzóbbá tenni a kevésbé ismert területeket és a főszezonon kívüli időszakot.
A turizmus és a fesztiválipar még nem heverte ki a koronavírus járványt, az idei bizonytalan ébredést viszont némi szerencsével jövőre már határozottabb fellendülés követheti. A jól bejáratott programok mellett mindig van hely az új ötleteknek, ezeket kutatná fel a CheckINN feszt Pályázat.
A pályázaton felsőoktatási hallgatókból álló csapatok jelentkezését várják, akiknek kifejezetten a kevésbé ismert helyszínekre és a kevésbé zsúfolt időszakokra kell koncentrálniuk.
"A CheckINN feszt Pályázat célja turisztikai vonzerőépítés a turizmus szempontjából árnyékos területeken, illetve a szezonálisan kevésbé frekventált időszakokban. Jelen fesztivál innovációs verseny kiváló lehetőség a turizmus fő sodrásától távol eső területek népszerűsítésére, illetve különböző gasztronómiai, valamint kultúrális hagyományok előtérbe helyezésére. A pályázat kiírásával a CheckINN Kft. platformot kíván biztosítani az egyes fesztivál innovációs ötletek bemutatására, elismerésére és a legkiválóbb koncepciók esetleges megvalósítására, ösztönözve az egyetemi, valamint a főiskolai hallgatók későbbi szakmában történő elhelyezkedését és innovációkra való fogékonyságát."
- áll a pályázati kiírásban.
A fesztivál innovációs ötletverseny jelentkezési határideje július 31., melyet az itt található űrlapon lehet beküldeni. A pályázatnak nem feltétele, hogy a csapattagok ugyanabból a felsőoktatási intézményből érkezzenek, így akár színesebb társaságok is nevezhetnek az elképzeléseikkel. A részletes pályázati kiírás itt olvasható.